تیرگان تراز پایان نمایندۀ رسمی EBS ایتالیا در زمینۀ دستگاههای بالانس صنعتی و سامانههای اندازه گیری آزمایشگاهی و همچنین، نمایندۀ رسمی CEMB ایتالیا در زمینۀ ابزارهای لرزش سنجی و سامانه های پایش کارکرد ماشین در ایران است.

    کمپانی ایبیاس (.l.r.S EBS )با پیشینۀ هفتاد ساله، هم اکنون از سازندگان بنام اروپا در زمینۀ دستگاههای بالانس صنعتی (Machines Balancing Industrial )و سیستمهای بالانس اتوماتیک در جهان است. EBS با برخورداری از گروه شرکتهای دانش بنیاد، توانایی مهندسی و ساخت پیچیده ترین سامانه های اندازه گیری و آنالیز خودکار برای بخشهای گوناگون روتورهای کوچک و بزرگ را دارد.

    کمپانی چمب (.A.p.S CEMB )با پیشینۀ هفتاد ساله، هم اکنون از سازندگان شناخته شدۀ اروپا در زمینۀ سنسورها و (Vibration Analysis Sensors and Condition Monitoring Equipment) ماشین کارکرد و لرزش پایش سامانه های است. ابزارهای پرتابل لرزش سنجی و بالانس این کمپانی با بهره گیری از تازه ترین دستاوردها، به کاربران این توانایی را میدهد که رفتار بخشهای گوناگون ماشین را با هوشمندی بررسی کنند.

    کمپانی چمب (.A.p.S CEMB )با پیشینۀ هفتاد ساله، هم اکنون از سازندگان شناخته شدۀ اروپا در زمینۀ سنسورها و (Vibration Analysis Sensors and Condition Monitoring Equipment) ماشین کارکرد و لرزش پایش سامانه های است. ابزارهای پرتابل لرزش سنجی و بالانس این کمپانی با بهره گیری از تازه ترین دستاوردها، به کاربران این توانایی را میدهد که رفتار بخشهای گوناگون ماشین را با هوشمندی بررسی کنند.

    همۀ روند مهندسی و ساخت دستگاههای این دو کمپانی در ایتالیا انجام می گیرد.

    تیرگان تراز پایان با دسترسی به کالاهای به روز از برندهای برتر اروپایی در زمینه های ابزارهای اندازه گیری، گیربکس های ویژه ، سامانه های کنترل فرآیند و … ، هم اکنون در زمینه های نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی و خودرو یکی از گزینه های برتر کارخانه ها ، پالایشگا ها و نیروگاه هاست. 

    تیرگان تراز پایان در فهرست بلند منابع دستگاه مرکزی وزارت نفت (وندور لیست وزارتی AVL ،سامانۀ تامین الکترونیکی کاالی صنعت نفت) جای دارد. در وندور لیست بسیاری از پاالیشگاه ها و نیروگاه ها 

    تیرگان دارای دپارتمان پژوهش و گسترش (R&D)است و با داشتن گروه مهندسها و تکنسینها و بهره مندی از دانش گسترده در الکترونیک و مکانیک، توانایی مهندسی و ساخت ابزارهای اندازه گیری ویژه ، سامانه های پایش رفتار و کنترل هوشمند ماشین، دستگاههای اندازه گیری آزمایشگاهی و دستگاههای آموزشی دانشگاهی دارد

    از ویژگیهای برتر این سازمان، پشتیبانی پس از فروش پرتوان است که با همکاری کمپانی چمب همواره در کوتاهترین زمان و با روش های بهینه انجام میشود.

    تیرگان توانسته با داشتن دانش مهندسی در زمینۀ سنسورها و سامانههای پایش لرزش و کارکرد دیگر سازندگان جهان، سرویس جایگزینی ساختههای از کار افتادۀ آنها را با مدلهای فراخور چمب بدهد.

    سامانه های پایش لرزش و کارکرد چمب که با سنسورهای دیگر سازندگان جهان سازگار است، در پروژههای بسیاری در ایران بکار رفته است، مانند شرکتهای آب، سیمان، فوالد )مبارکه، اکسین خوزستان و …( و پاالیشگاه های نفت )لردگان، آبادان، فالت قاره، الوان، نفت و گاز پارس، نفت و گاز اروندان، اراک، اصفهان، و …( ، پاالیشگاههای پتروشیمی )بوشهر، کاویان، پردیس، آریا ساسول، جم، مبین، سبالن، شیراز، اراک، بندر امام و … (، پروژهها و نیروگاههای گوناگون گروه مپنا، فراب و …، ایستگاههای شرکت لوله و مخابرات نفت ایران، ایستگاههای شرکت عملیات انتقال گاز ایران و … . 

همچنین، فهرستی از برخی خریداران دستگاههای باالنس صنعتی در ایران را در اینجا میبینید.
1 -توگا، گروه مپنا که در سالن مونتاژ سه دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
2 -توربین ماشین خاورمیانه که یک دستگاه باالنس صنعتی در سالن کنترل کیفیت باالنس در بهرهبرداری دارد.
3 -رشد صنعت نیرو (سازندۀ روتورهای گوناگون لوکوموتیو و ژنراتور) که در سالن مونتاژ دو دستگاه باالنس صنعتی دارد.
4 -پارس ژنراتور مپنا که در سالن باالنس یک دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
5 -هلیکوپتر سازی ایران که در سالن روتور یک دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
6 -توربو کمپرسور نفت که در سالن مونتاژ یک دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
7 -الکترو اپتیک سپاهان که در سالن توربین یک دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
8 -نیشکر خوزستان که در سالن روتور دو دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
9 -پاالیشگاه شرکت آریا ساسول در عسلویه که در سالن باالنس دو دستگاه باالنس صنعتی در بهرهبرداری دارد.
10 – پاالیشگاه گاز پارسیان که در سالن تعمیرات یک دستگاه بالانس صنعتی در بهره برداری دارد.
11 -پاالیشگاه پتروشیمی زاگرس در سالن تعمیرات یک دستگاه بالانس صنعتی در بهره برداری دارد.
12 -بسیاری از سازندگان پمپهای گوناگون مانند پمپیران تبریز )در سالنهای گوناگون(، صنایع پمپ پارس تهران، صنایع پمپ ناصری، پاسارگاد و …
13 -بسیاری از قطعهسازان صنایع خودرو مانند گروه اشتاد زامیاد، رویین صنعت نوین )همکار ایران خودرو(، پایا کالچ، پارس میللنگ، قطعات خاور، ایرتاکو )همکار ایران خودرو(، الستیک بارز، گروه کرمان موتور، گروه شمالغرب تبریز )همکار ایران خودرو و سایپا( و … که از دستگاههای بالانس صنعتی چمب در تولید بهره برداری میکنند.