تیرگان تراز پایان

تیرگان تراز پایان سازمانی است که کالاها و سرویس­های ویژه­ای را در زمینه­های دستگاه­های بالانس صنعتی، ابزارهای لرزش‌سنجی، سامانه‌های پایش کارکرد ماشین و نیز، سامانه­های اندازه گیری آزمایشگاهی و دستگاه­های آموزشی فراهم می­کند. تیرگان همچنین، سرویس راه اندازی و به روز رسانی سامانه­های پایش و کنترل ماشین و دستگاه­های بالانس صنعتی را انجام می­دهد.

تیرگان نمایندۀ رسمی EBS ایتالیا در زمینه­های دستگاه­های بالانس صنعتی و سامانه­های اندازه گیری آزمایشگاهی و همچنین، نمایندۀ رسمی CEMB ایتالیا در زمینۀ ابزارهای لرزش‌سنجی و سامانه‌های پایش کارکرد ماشین در ایران است.

تیرگان با دسترسی به کالاهای به‌روز از برندهای برتر اروپایی در زمینه‌های ابزارهای اندازه گیری، گیربکس­های ویژه، سامانه‌های کنترل فرآیند و …، هم اکنون در زمینه­های نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی و خودرو یکی از گزینه­های برتر کارخانه­ها، پالایشگاه­ها و نیروگاه­هاست.

تیرگان دارای دپارتمان پژوهش و گسترش (R&D) است و با داشتن گروه مهندس­ها و تکنسین­ها و بهره مندی از دانش گسترده در الکترونیک و مکانیک، توانایی مهندسی و ساخت ابزارهای اندازه گیری ویژه، سامانه­های پایش رفتار و کنترل ماشین، دستگاه­های اندازه گیری آزمایشگاهی و دستگاه­های آموزشی دانشگاهی را دارد.