گارد ایمنی تونل افقی

حفاظ ایمنی تونل کلاس C، مطابق با ISO 21940-23/2012، کشویی روی راهنماهای کف. این پناهگاه از پروفیل آلومینیومی، صفحات ورق فلزی و لکسان شفاف ساخته شده است. سوئیچ ایمنی اجازه راه اندازی دستگاه را در هنگام باز بودن حفاظ نمی دهد و از باز شدن آن با قطعه در حال حرکت جلوگیری می کند.

گارد ایمنی محیطی

حفاظ ایمنی محیطی مش فلزی کلاس B که روی کف اطراف دستگاه ثابت شده است. یک درب جلو، کشویی یا لولایی، امکان دسترسی به دستگاه را در صورت توقف می دهد. درب مجهز به کلید ایمنی و دستگیره است که در صورت نیاز امکان باز شدن از داخل را فراهم می کند.

گارد ایمنی عمودی اتوماتیک

حفاظ ایمنی در پروفیل آلومینیومی، پانل های آلومینیومی و لکسان، با درب جلو کشویی عمودی با باز و بسته شدن خودکار برای بارگیری و تخلیه قطعات. درب کشویی مجهز به کلید حد ایمنی و حاشیه حساس است. پانل های پایینی به راحتی برای تمیز کردن دستگاه جدا می شوند. قسمت عقب دستگاه توسط مش فلزی و پروفیل آلومینیومی با درب دسترسی قفل شده محافظت می شود.
 

گارد ایمنی افقی دستی

ورق فلزی کلاس C و گارد ایمنی لکسان کشویی افقی با باز و بسته شدن دستی. تعمیر مجهز به یک کلید حد ایمنی است که از باز شدن آن در حین چرخش جلوگیری می کند و در صورت باز بودن حفاظ اجازه راه اندازی دستگاه را نمی دهد.

گارد محیطی برای ماشین‌های تعادل افقی

حفاظ محیطی مشبک فلزی که روی کف اطراف دستگاه ثابت شده است. یک درب جلو، کشویی یا لولایی، امکان دسترسی به دستگاه را در صورت توقف می دهد. این نوع حفاظت از تماس اپراتور با قطعات متحرک جلوگیری می کند

گارد ایمنی کج برای ماشین های تعادل افقی

حفاظ تونل کج از جنس متالکریلات شفاف و پروفیل آلومینیومی.